Pages

Search This Blog

Followers

like Batu

Jumlah Paparan Halaman

Ahad, 23 Oktober 2011

Berjaya Barat dan Yahudi membunuh Gaddafi dan tawan Libya



TANGGAL 21.10. 2011, lenyap satu negara Arab dan Islam dibumi Afrika LIBYA. Tentera NATO dengan kerjasama  penduduk Libya yang menyokong demokrasi meyerang tentera gadafi sehinggga Gadafi dibunuh dengan kejam oleh rakyat Libya sendiri.

Hampir 43 tahun Gadafi berkuasa di Libya, rakyat bangkit dengan kerjasama kaum Yahudi dan barat berperang dengan tentera Gadafi di bantu oleh pakatan tentera NATO dan Amerika.

Hancur sebuah negara yanb berdaulat. Rakyat Libya yang berpaling tadah telah bantu dengan kelengkapan dan logistik yang canggih oleh pehak barat dan NATO.
Rakyat Libya sudah tertipu oleh pehak yang mahu demokrasi ala barat dan ala Amerika. Untuk rekod Amerika dan barat telah lama mahu menjatuhkan gadafi dan menawan Libya dengan kata kunci mahu menyelamatkan penduduk Libya yang diserang oleh tentera Gadafi.
Namun perang suadara di Libya dibantu sepenuhnya oleh Barat dan Nato. Amerika menjadi dalang utama yang berselindung dibawah panji Nato. Rakyat Libya sekali ditpu oleh barat dan Nato.
Rakyat Libya mungkin melakukan satu kesilapan yang besar membenarkan tentera Nato membunuh rakyat Libya dan tentera Libya. Sekali pandang nampak Gadafi yang bersalah.
Namun kisah sebenarnya Amerika dan yahudi mahu menwan Libya dan mengambil hasil negara Libya secara perang demokrasi. Rakyat Libya amat malang dan melakukan satu kesilapan besar.
Kita menyokong jika rakyat Libya sendiri membunuh dan menjatuhkan kerajaan Gadafi tanpa bantuan tentera NATO dan Amerika. Rakyat Libya tertipu dan di tipu oleh kumpulan rakyat Libya yang pro Yahudi dan Amerika serta barat.
Maka tanggal 21.10. 2011 lenyap satu negara berdaulat dan majorinya umatnya berugama Islan hancur dan berkubur. namun rakyat Libya akan jadi Amerika dan barat sebagai tuhan dan tuan. Rakyat yang membunuh dan menjatuhkan kerajaan Gadafi tersilap langkah dan tergadai marauah negara dan Islam.
Namun jika kejatuhan dan tumbang Gadafi, rakyat yang bangkit berperang menjatuhkan regim Gadafi membina negara Libya di atas Islam, kita sokong 100 peratus. Hakikatnya tidak terjadi sedemikian.
*****uh masih releven tentera bersama Amerika menyerang Iraq, sehingga kini ketua kerajaan dan hasil bumi Iraq dikuasai oleh Amerika dengan wajah orang Iraq.
Libya tumbang maka penduduk Libya menjadikan Amerika dan barat sebagai pentunjuk kehidupoan dan segala hasil bumi Libya terutama minyak dan gas bakal dikuasai oleh Perancis, palabur amerika yang bangsa Yahudi. Raluay Libya me;obong dan terkedu.
Kematian Gadafi dan tamat kerajaan Libya dibawah gadafi maka tamat perang mulut Amerika dan Barat. Dan yang paling suka dan gembira ialah yahudi dan kuncu kuncunya.
Kesilapan rakyat Libya dalam kebangkitan menentang kerajaan Gadafi ialah bersengkokol dengan tentera Nato/Amerika/Perancis dan negara eropah yang lain bagi menjatuhkan kerajaan Gadafi. Rakyat Libya silap perhitungan. Mulut buaya sentiasa menanti rakyat Libya dan mulut singa menanti hasil bumi Libya. Yahudi juga amat suka dan gembira.
Kami tetap sokong Gadafi walaupun mati dibunuh oleh rakyat Linya sendiri dengan kerjasama NATO/Amerika /Perancis. Semuanya kerja kaum Yahudi, mahukan hasil minyak dan menjajah negara atas nama demokrasi kononya.
"