Pages

Search This Blog

Followers

like Batu

Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 9 Ogos 2011

Khalid RM1 JUTA Bising Rosmah RM24 JUTA Diam Dan Kelu



 Tan Sri Khalid menteri besar Selangor menyediakan dana khas RM1 juta untuk tindakkan " fail bantahan senarai pengundi yang meragukan dalam senarai SPR Malaysia". Mungkin ramai orang tidak tahu/ atau kumpulam UMNOapco sahaja yang buat bodoh, wang tersebut untuk dibayar kepada kerjaan atau SPR setiap penama yang meragukan dalam senarai pengundi.Setaiap bantahan perlu dibayar atau didepositkan wang, kalau tidak pehak SPR dan kerajaan BN/UMNO tidak menerima bantahn tersebut.

Undang undang tersebut dibuat dan diguna pakai danmenjadi syarat SPR Malaysia. Kenapa puak UMNOapco buat bising dan riuh rendah bagaikan dimamah harimau belang dan dirasuk hantu altantuya. ?

Bermacam tomohan dan fitnah dilemparkan oleh puak puak UMNOapco dan media UMNOapco menjadi lidah rasmi dan lidan biawak bercabang.
Kenapa Rosmah membeli cincin berlian RM24 juta dan beg tangan RM361,259.99 tidak diriuhkan seluruh alam Malaysia dan media UMNOapco?. Sepatutnya disebarkan dengan jelas kepada umum. agar tidak berlaku fitnah kepada Rosmah Mansor bini Najib Razak.
Dari mana wang yangberjuta juta Rosmah ambil atau di mana Najib mendapatkan wang berjuta juta untuk diberikan kepada Rosmah?.  Rakyat ingin tahu, jika Rosmah Mansor berniaga dan mempunyai saham seluruh dunia, rakyat tidak marah, malah akan puji Rosmah dan Najib pandai berniaga. Atau mungkin Rosmah dan Najib berniaga di negeri yang bernama Khasyaztan (negeri bakal menantu Najib . Atau berniaga gandun dinegeri Mongolia?.
"percepatkan kejatuhan Najib oleh kumpulan yang berada dalam umno dan diluar umno yang berselindung dengan ngos. "
" 

Tiada ulasan: