Search This Blog

Followers

like Batu

Jumlah Paparan Halaman

Ahad, 3 April 2011

Apabila Melayu disentuh Yahudi...

Apabila Melayu mula disentuh Yahudi di dalam misi keamanan ke Gaza... 

Tunggulah Pendekar Melayu dengan pakaian hitamnya mencerai-ceraikan kulit, urat, tulang-temulang... 

Apabila Melayu sudah disentuh Yahudi...! Inilah saatnya yang dimulakan oleh Yahudi untuk bertembung buku dengan ruas sepertimana yang telah ditilik sejak dahulukala. 

Apabila cicit Niyang Keturah dilanyak...apabila darah-daging nabi Ibrahim diluka-lukakan...Maka akan keluarlah segala khazanah rahsia Melayu dari dalam laut, dari dalam gua puaka, dari puncak gunung-gunang paksi Melayu...besi kuning dan pendekar yang menyorok di flat-flat, rumah-rumah kos rendah, pondok-pondok di kampung, nelayan miskin di tepi pantai. 

Segala kekuatan Melayu akan keluar dengan seragam hitam. Maka itulah panji-panji hitam dari sebelah timur dengan hati-hati mereka keras bak kepingan-kepingan besi. 

Nenek-moyang mereka dahulu membakar timbunan besi sehingga merah lalu dengan kekuatan mereka juga tembaga cair dituang dari tempat tinggi. Mereka bina tembok Yakjuj dan Makjuj. Nenek-moyang mereka berjalan sehingga ke hujung dunia tempat tenggelamnya matahari di dalam lumpur. Di situlah mereka berkerajaan dengan Raja Iskandar Zulkarnain yang mulia. 

Di sini, Tanah Melayu yang keramat sudah bersiap-siaga Melayu untuk bertembung dengan satu puak yang sangat degil. Tiada suatu kaum di dunia ini sangat beriya-iya untuk bertembung dengan Yahudi. Itulah Melayu dan daulatnya. 

Mereka tidak memerlukan jet-jet pejuang atau laser guided missiles kerana mereka menguasai ilmu besi, ilmu angin, ilmu air dan ilmu lipat bumi. Mereka juga mempunyai hubungan diplomatik dengan kerajaan-kerajaan di udara dan di dalam lautan. Mereka juga tidak perlukan kapal-kapal perang dan kapal selam yang besar lagi canggih. Mereka tidak bimbang soal bom atom kerana mereka menguasai ilmu besi. 

Masanya sudah dekat apabila batu-batan pun menyebelahi mereka. 

Mahu bermain api dengan Melayu? Tunggulah... 

.


by http://www.facebook.com/AlterTerahsiaBangsaMelayu

1 ulasan:

fyy mokhtar berkata...

meremangg bace entri ni =='
terbaik :) dapat komen akhirnya :)