Search This Blog

Followers

like Batu

Jumlah Paparan Halaman

Khamis, 17 November 2011

Lembu Khalid disiasat, Lembu Sharizat SPRM senyap sepi



Kisah LEMBU DAN CERITA LEMBU ada yang lucu dan ada yang menipu, Ada lembu jantan dan ada yang lembu betina. Dulu lembu jantan yang dikorban pada hari haji dijadikan isu besar, kerana tuan lembu dikatakan oleh media bodoh UMNO ADA UNSUR RASUAH. Maka dengan segera media bodoh TV dan media cetak dan ngos bodoh membuat bising macam dunia sudah kiamat. 

SPRM pun bangkit macam singa lapar menyiasat MB Selangor Tan Sri Khalid, akhirnya tiada rasuah yang berlaku. Tamat isu lembu MB Selangor. Kenapa tak bising ngos dan media PM Najib Razak korbankan lembu seramai 400 ekor lembu dengan kos hampir RM2 juta?.

Namun yang lucunya lembu betina pemilik menteri wanita dan ketua wanita umno Shahrizat Jalil dan anak anaknya menjadi lebih menarik, bukan lembunya cantik macam Shahrizat yang berkincu merah. yang anihnya kerajaan BN/UMNO dan menteri perdana dan timbalan menteri perdan dan kebinet Najib mempertahankan kesucian lembu lembu jantan dan lembu betina Shahrizat Jalil.
Namun yang paling jijik sekali pahak SPRM atau badan jaga rasuah Malaysia TIDAK BERTINDAK MENYIASAT TERHADAP MENTERI UMNO ,SHAHRIZAT JALAIL, ANAK ANAK DAN SUAMINYA DALAM PEMBABITAN BELA LEMBU DENGAN MENGGUNAKAN WANG KERAJAAN RM250 JUTA DAN PROJEK TERSEBUT GAGAL DAN MENGGUNAKAN DANA TERSEBUT MEMBELI KONDO MEWAH RM9.8 JUTA.
Jelas SPRM ikut arahan dan telunjuk pemimpin BN/UMNO dan PM Najib Razak. SPRM akan siasat dan bertindak segera jika ada kepentingan untuk UMNO. Untuk rekod Najib Razak sendiri terlibat dengan rasuah puluhan juta dalam kes atau skandal kapal selam dan kelangkapan tentera semasa Razak menjadi menteri pertahanan Malaysia. SPRM tidak mnenyiasat.
Pemimpin UMNO dam media tv dan cetak pengkhianat bangas , SAOLAH-ALAH MENGANGAP YANG KITA SEMUA yang dibawah ini semuanya LEMBU yang tidak tahu mengira dan membaca. OH TIDAK KAMI SEMUANYA CERDIK DAN PINTAR TIDAK SEPERTI KAMU WAHAI NAJIB, MUHYIDDIN, NOH OMAR, KHAIRI DAN SHAHRIZAT JALIL. KAMULAH YANG SEBENARNYA BENAR LEMBU BERWAJAHKAN ORANG.