Pages

Search This Blog

Followers

like Batu

Jumlah Paparan Halaman

Ahad, 25 Mac 2012

Gabungan Pelacur Dan Bapa Ayam Ini Akan Menangkan UMNO Pada PRU13 Nanti ?


Satu pertemuan yang membabitkan bekas sekutu rapat dengan Anwar Ibrahim telah diadakan semalam dan memutuskan untuk menghancurkan masa depan Anwar untuk kali ke 3 pada PRU13 yang bakal menjelma. Kes 'SEK' Anwar adalah isu 'hot' untuk pelacur dan bapa ayam ini untuk urusan  jualbeli


UMNO sedar selagi Anwar tidak dapat dihapuskan , maka impian PR untuk merampas Putrajaya semakin hampir. UMNO masih tidak berpuas hati setelah Azizan dan Saifool tidak berjaya untuk melakonkan plot jijik ciptaan Mahathir dan legasinya hingga kini.
Anwar yang mempunyai setengah dozen anak , seorang peliwat dan terkni seorang Biseksual...Anwar sememangnya gagah dari segi personaliti beliau atau pon nafsu sek nya menurut akal gerombolan yang jijik. Sejak Anwar di pecat ,UMNO masih gagal mengesan salahlaku dan rasuah Anwar selain isu sek yang menjadi mainan pemimpin gerombolan.
Dalam reaksi pada satu acara di Negeri Sembilan, Najib telah mula mengaitkan nama Chanda,  Ezam , Anuar Shaari dan Zul Nordin yang pernah menjadi orang rapat Anwar. bakal memdedahkan aktiviti sek Anwar. 
Dengan termeterainya MOU PRU13 nanti, jika tiada mangsa baru yang sedia jadi mangsa ,mungkin  para pelacur dan bapa ayam ini akan terpaksa/bakal mengaku menjadi mangsa Anwar untuk di siarkan di media pencacai gerombolan menjelang PRU13 nanti
Bayangkanlah di mana lagi bapa ayam dan pelacur ini hendak melacur jika UMNO melingkup pada PRU13 nanti...