Pages

Search This Blog

Followers

like Batu

Jumlah Paparan Halaman

Ahad, 22 Januari 2012

Liberalisme/Pluralisme/Islam Moderat Memasuki Malaysia?


Kekuatan Islam terletak pada kekuatan Ilmu dan Aqidah. Ilmu berdasarkan Al-Quran dan Hadis. Aqidah yg jitu buahkan ibadah yg penuh kerinduan kpd Allah swt. Kerinduan itu membawa kpd kalimah “Hidup dan Matiku hanyaLAH untukMu. Mereka yg berAqidah jitu punyai jiwa Jihad.Puak Kuffar paling takutkan Jihad. Jika tidak masakan Presiden Bush mahu hapuskan kalimah Syahid di dalam syallabus pengajian Islam.

Jika tidak masakan USA dan sekutunya habiskan berbillion utk berperang dgn Mujahidin.
Jika tidak masakan USA dan sekutunya habiskan berbillion lancarkan kempen anti pengganas.Setelah segala kaedah masih gagal hapuskan golongan pecinta Jihad. mereka memerangi minda umat Islam dgn memberikan pelbagai jenama kpd Islam itu. ISLAM SEDERHANA, ISLAM LIBERAL, ISLAM HADHARI.
Bagaimana Puak Kuffar menjahanamkan Kerajaan Khalifah dgn menggunakan Org Islam ITU sendiri, Serangan minda ini juga mereka menggunakan kaedah yg sama dan mereka sentiasa bersabar menantikan kejayaannya sehingga munculnya pemimmpin Agung mereka.
RAND (Research and Development) sebuah pertubuhan NGO yg berpengkalan di USA menerbitkan journal “BUILDING MODERATE MUSLIM” yg dibantu oleh segelintir KONONNYA “pemikir Islam” sedunia. Kenapa tajuk ini diambil berat oleh sebuah badan NGO Kuffar. Mereka berminat mengkaji Islam ?
Kenapa utamakan moderate muslim ? Kerana takutkan extremist muslim yg rindukan jihad ? Syahid itu patut dijadikan cita-cita oleh setiap muslim. Apa yg nak dirisaukan dgn jihad sekiranya puak Kuffar tidak menganiaya Islam.
Puak Kuffar mahu mendidik muslim supaya hanya mengenal ibadah tetapi Aqidah yg “zero”. Melalui prinsip “Human Right” yg sesat itu maka lahirlah Pluralism/Liberalism menyerang pemikiran umat Islam.
Apakah Hak kamu sebagai manusia? Bukankah kita semua hanyalah makluk ciptaan Allah maka perjuangkan hak Allah. Allah telah menetapkan segalanya melalui Islam untuk hambanya taat dan patuh.
PerjuangkanLAH hak Allah dan bukannya hak manusia.. -
Building Moderate Muslim Networks-Rand by:·        
Angel Rabasa·        
Cheryl Benard·        
Lowell H. Schwartz·        
Lihat “Acknoledgement” unuk dapatkan senarai penuh “pemikir islam” terpilih oleh puak Kuffar untuk menjayakan journal ini. 
Di Malaysia melalui AGENSI kerajaan BN, serangan aqidah bermula dgn Islam Haadhari dgn 4 tahun pelancaran yg  gagal. Kini  KITA berhadapan pula dgn konsep 1 Malaysia yg beraqidahkan NEGARA sebagai unit perpaduan bukannya Agama dan Bangsa.
Serangan 1 Malaysia ini juga masih gagal dan mereka terpaksa melancarkan satu bentuk program yg berbaurkan Arab, Wasatiyyah. Wasatiyyah, bermaksud sederhana dan seimbang, adalah pendekatan yg dikatakan komprehensif dan bersepadu yg dapat menyelesaikan masaalah manusia.. Wasatiyyah juga sealiran dgn pemahaman konsep 1 Malaysia. 
InsyAllah walau sehebat manapun bentuk serangan saraf mereka terhadap umat Islam atau sehingga  tumbangnya pergerakkan Islam di bumi Semenanjung Melaka ini, akan masih ada panji-panji hitam yg akan bangkit puak menentang puak Kuffar dan Sufyani ini. .
Sabda Nabi SAW:
Akan datang Panji-panji Hitam dari Timur, seolah-olah hati mereka adalahkepingan-kepingan besi. Sesiapa mendengar tentang mereka, hendaklah datang kepada mereka dan berbaiatlah kepada mereka, sekalipun merangkak di atas salji.