Pages

Search This Blog

Followers

like Batu

Jumlah Paparan Halaman

Rabu, 25 Mei 2011

Apakah Benar Tentang Band DEWA & Freemason

Apakah kaitannya Freemason dan band Dewa dari Indonesia ni?.. mungkin korang semua dah tahu kot, aku just nak share je kat korang.. Sebenarnya dah lama aku perhatikan video-video klip kumpulan Dewa ni macam ada sesuatu yang tersembunyi disebaliknya, tapi aku malas nak buat kajian. Tapi bila aku search kat Youtube aku ternampak video yang mengupas lebih lanjut tentang apa itu Freemason dan band Dewa ni. Ada kebenaran dan persamaan yang tersirat dan tersurat dalam album dan video klip yang disampaikan kumpulan Dewa, jadi korang tengok dan fikirlah sendiri ye.


Sedikit info tentang Freemason, mempunyai lebih kurang 6 juta anggota diseluruh dunia lebih dari 120 negara. Kebiasaannya penganut Freemason ni ramai dikalangan lelaki dan kini sudah banyak juga dikalangan perempuan. Organisasi ini bukan merupakan organisasi agama dan tidak berdasarkan pada teologi apapun. Perkataan mason berasal dari bahasa France iaitu maçon, yang bermaksud “tukang batu”.
Jom kita tengok video yang mengupas isu Freemason, mata satu, piramid tak siap, piramid mata satu, simbolik pikiran yang dikuasai dajjal, dan apa kaitannya dengan band Dewa ini. Mungkin ianya sekadar kebetulan tapi apakah yang tersirat hanya pemilik lagu dan band Dewa je yang tahu sebab diorang yang buat.















Tiada ulasan: