Pages

Search This Blog

Followers

like Batu

Jumlah Paparan Halaman

Ahad, 1 April 2012

Utusan Malaysia Surat Khabar Jahat Dan Munafik


MEMANG KITA TAK BOLEH MENGHUKUM SESEORANG KAFIR DAN MUNAFIK. STOP.

Namun surat khabar utusan malaysia memainkan ius kafir dan munafik tanpa terselingduk dalam siarannya termasuk media tv milik pengampu umno termasuk tv3.

Isu yang hangat hari ini ialah kerjasama kerajaan atau indivudi pemimpin dengan negra Haram Israel

Kedua isu sek dan bikesual atau sek songsang yang dibuat oleh lelaki India bernama Nalakarupan bekas sahabat baiak Anwar Ibrahim. Tajuk muka depan utama Utusan malaysia menyiarkan isu seksongsang atau bikeseksual yerhadap Anwar ibrahim adalah satu tindakkan yang biadad terhadap umat Islam malaysia.

Surat utusan Malaysia hanya mengambil berita atau sumber dari orang kafir dam perbuatan Anwar yang dikatakan suak kepada sek songsang hanya berita dari musuh Anwar Ibrahim sendiri. Jelas utusan malaysiatelah membebodohkan semua pembaca utusan dan umat Islam.

Begitu juga siaran berita utama tv3 menjadikan kepala beruta isu sek songsang terhadap Anwar Ibrahim hanya dengan cerita karut dari Nalakarupan. Janganlah membebodohkan penonton wahai penerbit berita tv3 dan tv sealiran  dengannya.

Ingat utusan malaysia media tv pembodek bodoh UMNO, PM Malaysia bernama Najib Razak terlibat dengan sek dan pembunuhan mengapa tidak dijadikan berita utama sperti isu sek dan pembunuhan dan kematian wanita Monglia bernama Altantuya?.

Jika berul berlaku sek songsang yang dikatakan oleh nalakarupan, mengapa utusan Malaysia dan Nalakaruapn sendiri membuat lapaoran bertulis kepada Jabatan ugama Islam atau JAKIM untuk dibicarakn Anwar Ibrahim di mahkamah syariah atau mahkamah sivil?.

Amat malang surat khabar utusan dan media tv menyiarkan berita dari orangkafir sperti nalakarupan sebagai berita utama yang boleh menjatukan ugama Islam. Sepatutnya medai tersebut mencari bukti untuk dibawa pusat keadilan atau mahkamah dan membuat laporan bertulis serta lengkap dengan bukti dan diserakan kepada pehak polis dan JAKIM untuk mengheret Anwar Ibrahim menentukan kesahihannya. "